۸ پاسخ

دکتر خودش واسه من نوشت. میخورم

منم دکترم بهم فاموتیدین داد ، بعد از غذا روزهای که درد دارم میخورم

عزیزم منم سر پسرم دائم معدم میسوخت رفتم دکتر به من فاموتیدین داد وبهم گفت تا روزی س۶ تاهم معدت میسوزه بخور هیچ اشکالی نداره منم میخوردم هیچیم نشد

من هر چی میخورم معده ام اذیت می‌کنه به دکتر گفتم گفت فقط تحمل کن عادیه

عزیزم سر خود نخور تحمل کن

ن هر ۱۲ساعت بخوری مشکلی نداره

نمیدونم اونشو دیگه ولی من اگ بمیرمم قرص نمیخورم

چرا سرخود دارو میخوری

سوال های مرتبط

مامان ماهک و تو دلی مامان ماهک و تو دلی هفته یازدهم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری