اسید معدم بالا زده خیلی اذیتم قرص فاموتیدین بخورم ضرر داره

۳ پاسخ

دکترم بهم داده ضررنداره

نه فاموتیدین تو‌کل بارداری قرص ایمنیه، میتونی هم صبح‌ها ناشتا پنتوپرازول۲۰ بخوری

فکر‌نمیکنم ضرر داشته باشه چون دکتر منم بهم داد ولی بازم از دکترت بپرس و بخور

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒🩷 مامان گیلاس🍒🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهک و تو دلی مامان ماهک و تو دلی هفته یازدهم بارداری