اسید معدم زده بالا چی بخورم خوب بشم؟

۳ پاسخ

شربت آدی ژل

والا من از ترس هیچی نمیخورم از یه هفته قبل شروع شده ولی سعی میکنم تحمل کنم چون یه بار تلاش کردم خوب نشد هرچی خوردم دیگ کاریش ندارم عادت کردم😅

شربت معده آدی ژل برا بارداری بگیر

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒🩷 مامان گیلاس🍒🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری