۴ پاسخ

منم همین‌مشکلو دارم شبا به حدی میرسم که نشسته میخوابم نمیتونم دراز بکشم بدتر میشم دختر شربت آدی ژل بهم داد ☹️🥲

منم همینم حتی هر صبح اسید معده بالا میارم دکتر برام شربت معده نوشت

منم اینجوریم دوروزه هم قرص زینتوما هم قرص پریمیدون میخورم خیلی بهتر شدم نمیدونم کدومش حالمو بهتر میکنه البته دکتر گوارشم گف پریمیدون نخورم تو بارداری
بجاش پنتوپرازول نوشت گف یکی دوهفته بخوری اوکی میشه

واااای منم داشتم😖
من بخاطر نون بود بیشتر.سعی کن نون خشک بخوری .آب نمک هم غرغره کن

سوال های مرتبط

مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ودوم بارداری