خانما بشدت معدم درد می‌کنه چیکار کنم چی بخورم خوب بشم😭

۸ پاسخ

شربت آلومینیوم ام جی اس بدون سایمیتیکون باشه حتما

شربت معده بخورمنم اینجوری بودم

عزیزم پنتوپرازول و فاموتدین ، اگر زنجبیل هم دم کنی بخوری عالیه عرق زنیان هم خوبه

اعلایم حاملگی چی بود آبجی از ادل معده درد داشتی

فاموتیدین بخور

قرص فاموتیدین ۴۰

شربته یا قرص ؟؟
چطوری بخورم چقد بخورم
دارم میمیرم از درد

فاموتیدین میتونی بخوری مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۸ ماهگی