خانوما معدم خیلی درد میکنه باید چی بخورم خوب بشه😭

۵ پاسخ

سیب زرد خیلی خوبه خصوصا شبا قبل خواب

ماست پروبیوتیک کم چرب برای کاهش معده درد من که خیلی خوب اثر میکرد

به من دکترم فاموتیدین ۴۰ داده

چون بارداري فاموتیدین ۲۰ خوبه
یکی مثل شما باردار بود گف فاموتیدین ۲۰ میخورم

شیر سرد
عرق نعنا در حد یکی دو قاشق تو یه لیوان آب بریز بخور ولی زیاد استفاده نکن خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان بهار مامان بهار ۲ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دختری🩷و پسری🩵 مامان دختری🩷و پسری🩵 هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری