خانوما معدم خیلی درد می‌کنه چی خوبه بخورم؟

۴ پاسخ

من از همون اول دچار معده درد شدم فایده ای هم نداره قرصا
فاموتدین ۲۰ و امپرازول ۲۰ دکتر. بهم داده
فقط باید. تحمل کنیم

دکتر باید تجویز کنه

ADIGEL_Sپنج سیسی میخوردم

دکتر به من شربت داده بود میخوردم خوب میشد

سوال های مرتبط

مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بهار مامان بهار ۲ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۸ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته چهاردهم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری