معدم درد میکنه چی بخورم😭😭😭

۱۲ پاسخ

من که چیزی نمیخورم حالت تهوع میگیرم میخورمه حالت تهوع میگیرم سیستمم هم ریخته😂

یه معده خوب طلبکاریم از خدا😂

غذا زیاد نخور معدت دم میکنه

دارونخور که

به دکترت بگو دارو بنویسه
اگه خونگی میگی که شیر سوزش معده رو کمتر میکنه با ماست
هندونه و برخی از میوه و سبزیا بیشتر میکنه با چای و قهوه و...

ماست خوبه

پنتو بخور اگه بستنی داری یکم بخور منم الان از سوزش بیدارم

نه اصلا قرص نخور
نعنا خشک‌از بیرون بگیر بریز تو اسیاب قشنگ پودرش کن
هردفعه ک معدت درد گرف نوک قاشق ازش بریز تو دهنت اب بخور روش
مثل اب رو اتیش میمونه
من خودم امتحان کردم ک میگم

فاموتیدین 20بخور

به دکترت بگو بهت دارو میده

دکتر من امپرازول ۲۰ نوشت برام

فاوموتیدین بخور خوب میشی درجا

سوال های مرتبط

مامان بهار مامان بهار ۲ ماهگی
مامان تودلی💗💗 مامان تودلی💗💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیستم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهیاس و نفس مامان مهیاس و نفس هفته بیستم بارداری