چی بخورم معدم خیلی درد می‌کنه میسوزه

۵ پاسخ

فاموتیدین یا لانزو ۳۰

منم از،درد معده کلافه شدم .منتظرم سه شنبه بشه برم به دکترم بگم .آخه تیروئید دارم سرخود نمیتونم دارو بخورم .ی چیز میزارم دهنم پشیمون میشم .

عزیزم من هرموقع حس کردم رو دلم سنگینه یا معده درد دارم ی چیز گیاهی نمیدونم میشناسیدش یا نه اسمش کلگه پودر پوست بلوط خیییلی خوبه مثل اب رو اتیش میمونه عطاریا دارن خیلی خوبه منو واقعا این نجات داد البته کم باید بخوری زیادش کم خونی میاره میگن

عرق نعنا دارم ولی نمیدونستم خوبع یانه واسه بارداری

منم همین مشکل رو دارم برو دارو خانه بگو باردارم سوزش معده دارم قرص میده بهت خیلی آروم تر می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان تنها مامان تنها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۸ ماهگی
مامان 🩵🐣mahyar مامان 🩵🐣mahyar هفته سی‌ام بارداری