من رفتم دکتر بهم فاموتیدین ۴۰ داد بعد وعده غذا میخورم معدم ارامه
سیب رنده شده هرروز
وای من اولای بارداریم اینجوری بودم خداروشکر الان خوبم
صبح زود میاوردم بالا یه اسید زرد بعدش در طول روز بهتر میشدم ولی اگه نمیاوردم بالا تا اخر شب همینجوری حالت تهوع داشتم
بستنی بخور عزیزم من از 18اسید معده دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.