۴ پاسخ

من رفتم دکتر بهم فاموتیدین ۴۰ داد بعد وعده غذا میخورم معدم ارامه

سیب رنده شده هرروز

وای من اولای بارداریم اینجوری بودم خداروشکر الان خوبم
صبح زود میاوردم بالا یه اسید زرد بعدش در طول روز بهتر میشدم ولی اگه نمیاوردم بالا تا اخر شب همینجوری حالت تهوع داشتم

بستنی بخور عزیزم من از 18اسید معده دارم

سوال های مرتبط

مامان تنها مامان تنها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان تودلی💗💗 مامان تودلی💗💗 هفته سی‌وپنجم بارداری