معدم خيلي درد ميكنه هرچي بخورم درد ميگيره چكار كنم😟

۴ پاسخ

من با قرص اصلا خوب نشد اما با شیر بهترم اوایل با ادامس کنترل میکردم الان هرازگهی معده درد دارم با شیر اوکیم و با کاهو البته معده من سنگینی میکنه سوزش نداره

عرق نعنا بخور یه کوچولو

فایده نداره خواهر فقط تحمل منم معده درد روانیم کرده

منم اینجورم حتی دکتر مکمل برام نوشت این چندروزه اصلا نخوردم این دروزه یکمی دردش کمتر شد ولی اخرشم یه چیزی میخورم خیلی درد میگیره😫

سوال های مرتبط

مامان دخترم وگل پسری مامان دخترم وگل پسری هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان تودلی💗💗 مامان تودلی💗💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩵🐣mahyar مامان 🩵🐣mahyar هفته سی‌ام بارداری
مامان یوسف مامان یوسف روزهای ابتدایی تولد