مامانا معدم خیلی درد می‌کنه هم میسوزه چکار کنم

۷ پاسخ

یه آدامس بجو خیلی تاثیر داره البته برای رفلاکس و اسید معده میگم

واسه من غذاهای آبکی میخورم دردش بیشتر میشه نون خشکم خوبه بخوری صبا

من از سوزش معده رفتم زایشگاه فاموتیدین داد بهم ضرری هم نداره برای جنین بعد غذا مصرف کن بهتر میشی کم کم
چیزای خنک و آبکی مصرف کن تا معدت آروم شه

شربت معده بگیر از داروخانه هر ۸ساعت ی قاشق بخور ،واسه ی تایمی ارومت میکنه، من گم ی هفتس معدم جوش میاره انگار میسوزه ،شربت معده میخورم ، آدامس شیکم میگن جوابه

یکم عرق نعناع بریز رو آب بخور ببین بهتر میشی

یه بیسکوییت بخور اب ولرم بخور
منم خیلی سوزش معده دارم

عزیزم فقط دردش ادامسه
منم این دردو داشتم با ادامس بهتر شدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه شاهان🐣 مامان جوجه شاهان🐣 ۳ ماهگی
مامان دخترم وگل پسری مامان دخترم وگل پسری هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان تودلی💗💗 مامان تودلی💗💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۴ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری