۵ پاسخ

نفخم داری؟
ابجوش نباتی بخور
ولی در کل طبیعیه🥲

منم مثل شما بودم کمتر غذا میخوردم و وعده غذایی رو بیشتر کردم

پیاده روی برو ولی عادی هست

طبیعیه خواهر منم همینطورم ببین اگه دکترت دارو معده داده بخور وگرنه باید تحمل کرد 😂😐

من هرروزحداقل یه باراینجوری میشم خودم میرم سرویس سعی میکنم بالابیارم سبک شم

سوال های مرتبط

مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان بهار مامان بهار ۲ ماهگی
مامان دخملام❤️❤️ مامان دخملام❤️❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۸ ماهگی