خانوما خیلی ترشم میکنه هر چی میخورم بعدش معدم اذیته چیکار کنم

۵ پاسخ

منم معدم مشکل داره ناشتا پنتوپرازول 40 میخورم خیلی اثر داره.اگه شبا هم میخابی رفلکس داری یا بعد از غذا معدت سنگین میشه درد میگیره باید بعد از هر وعده غذایی ی قاشق شربت معده بخوری.از داروخانه بگیر بگو شربت معده مخصوص بارداری

منم جدیدا اینجوری شدم

لبنیات بخور یکم شیر یا دوغ

دکتر به من دارو داد با شربت الومینیوم یه خورده بهتر شدم

سلام خواهرا توروخدااا اگه کسی نذری چیزی داره یا میخاد براش  ختم قران یا چله مثل چله حدیث کسا، چله زیارت عاشورا ،دعای معراج ،دعای نادعلی ،بخونم به من بگه براش بخونم خیلی به پولش احتیاج دارم برای بچه تو شکمم هیچی نمیتونم بخرم شوهرم چون بچه رو نمیخاد میگه سقطش کن بهم پول نمیده اصلا  سر اینکه میگه بچه رو نمیخام اصلا باهاش خوب نیستم خانوادمم پشتم نیستن ثواب میکنید توروخدا برای اینکه بارداریمو هم ثابت کنم پیام بدین بهم مدارک بارداریمو با صدا و تصویر بفرستم تا بهتون ثابت بشه جای بدی کمک نمیکنید مطمعن باشید

سوال های مرتبط