خانما معدم خیلی ازیتم میکنه میتونم قرص فاموتیدین بخورم؟؟

فرزند پروری

۶ پاسخ

منم حالم بده سوزش معده و حالت تهوع
نمیخوام قرص بخورم بجاش همش یچیزی میخورم ک معدم خالی نشه

سلام عزیزم
بهت پیشنهاد میکنم حتما از آب جوشیده سرد استفاده کنی و چای رو ب کل کنار بزاری

دکتر ب ۶ میده

بله برای من دکتر فاموتیدین داده

منم معده درد شدید داشتم چندتا دکتر رفتم بهم فاموتیدین 40 داد. گفت شبی 1دونه بخور

بخور اروم شدی.
دیگ شبا یکی دو ساعت قبل خواب 1 دونه بخور

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهک و تو دلی مامان ماهک و تو دلی هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گیلاس🍒🩷 مامان گیلاس🍒🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری