خیلی هم خوبه کی انقدر چرت وپرت میگه همه هم باورمیکنن
نه کیوی عالیه
کی گفته کیوی بده اخه!
خیلی هم خوبه
نههه بابا من هرروز دارم میخورم عالیه برا یبوست
کیوی عالی بخور برا دستگاه گوارشت هم خوبه
من خیلی میخورم کمک به یبوست هم میکنه
ن چ بدی
بخور
نه من بشدت دوست دارم روزی دوسه تا هم میخورم مشکلی نیست
من خو میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.