سلام خانما من ویار کیوی کردم ضرر داره بخورم میگن کیوی بده

۹ پاسخ

خیلی هم خوبه کی انقدر چرت وپرت میگه همه هم باورمیکنن

نه کیوی عالیه

کی گفته کیوی بده اخه!
خیلی هم خوبه

نههه بابا من هرروز دارم میخورم عالیه برا یبوست

کیوی عالی بخور برا دستگاه گوارشت هم خوبه

من خیلی میخورم کمک به یبوست هم میکنه

ن چ بدی
بخور

نه من بشدت دوست دارم روزی دوسه تا هم میخورم مشکلی نیست

من خو میخورم

سوال های مرتبط

مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🍒👶🏻 مامان 🍒👶🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓💕 مامان توت فرنگی🍓💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نویان👶🏻💙 مامان نویان👶🏻💙 هفته بیستم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد