کیوی خوبه بخورم خیلی میخورم با نمک

۳ پاسخ

اره ولی بی نمک

‌منم میخورم

خداروشکر یکی هس کیوی رو با نمک بخوره
من وقتی میخورم مادرشوهرم میگه دیوونه ای؟ کدوم دیوونه ای کیوی با نمک میخوره قاطی کردین😐😐بهشون میگم بابااااا طعم بهشت میده باور نمیکنن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓💕 مامان توت فرنگی🍓💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرین کوچولو💙 مامان آرین کوچولو💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیا و نی نی🩷 مامان لیا و نی نی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجو کوچولو🐣 مامان جوجو کوچولو🐣 هفته بیستم بارداری