دخترا کیوی ت حاملگی مگ بده نباید بخورم؟؟

بارداری ـ بارداری

۹ پاسخ

وا چه بدی داره خیلیم مفیده هم ویتامین c داره هم برای روده خوبه

هیچی نمیشه کیوی خیلی هم خوبه برا یبوست من میخورم

کیوی و توت فرنگی الرژی های نهفته رو بیدار میکنه

منم زیاد میخورم خوشم میاد میچسبه
فقط اینه میگن بچه پر مو تیره سبزه میشه

هوس کردم🥲

من روزی دو تا میخورم

عالی اما هرچی به اندازه

فولیک اسید داره مفیده
ولی افراط نشه تو خوردنش

نه من که میخورم خیلی

سوال های مرتبط

مامان نویان👶🏻💙 مامان نویان👶🏻💙 هفته بیستم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد