وا چه بدی داره خیلیم مفیده هم ویتامین c داره هم برای روده خوبه
هیچی نمیشه کیوی خیلی هم خوبه برا یبوست من میخورم
کیوی و توت فرنگی الرژی های نهفته رو بیدار میکنه
منم زیاد میخورم خوشم میاد میچسبه
فقط اینه میگن بچه پر مو تیره سبزه میشه
هوس کردم🥲
من روزی دو تا میخورم
عالی اما هرچی به اندازه
فولیک اسید داره مفیده
ولی افراط نشه تو خوردنش
نه من که میخورم خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.