دخترا بنظرتون طبیعی یا سزارین!.

بارداری ـ فرزندپروری

۱۹ پاسخ

سزارین

سزارین

سزارین

چون من درد دوتاشو توی یک روز کشیدم سزارین خیلی بهتر از طبیعی ، طبیعی مرگ جلو چشمات میبینی من اصلا تحملشو ندارم بچه مدفوع کرد سریع بردن عمل

سزارین هزارسال

صد در صد سزارین

من طبیعی داشتم خیلی نسبت ب سزارین بهتره
چون دردش فقط چند ساعت قبل زایمانه ولی سزارین تا چند روز بعد زایمان درد داری و با اون حال هم باید ب بچه برسی سخته

اینایی که نوشتن طبیعی آیا زایمان طبیعی داشتن؟یا بنا ب گفته اطرافیان طبیعی دوست دارن

طبیعی

سزارین

سزارین

طبیعی درصورتیکه خودت دردت بگیره بری برا زایمان نه که آمپول فشار و...

طبیعی قطعا

سزارین

طبیعی قطعا

طبیعی

طبیعی

طبیعی

طبیعی

سوال های مرتبط

مامان نویان👶🏻💙 مامان نویان👶🏻💙 هفته بیستم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
نازنین نازنین قصد بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری