بنظرتون طبیعی یا سزارین چرا؟

۱۰ پاسخ

قطعا سزارین خیلی بهتره

صد در میلیارد طبیعی

از طرفی تو طبیعی بچت رو میبینی و حس میکنی که از وجودت میاد بیرون، هوشیاری و میذارنش بغلت همه اینا هم برای سلامت روان بچه خوبه هم خودت و جلوی افسردگی پس از زایمان رو میگیره ولی سزارین تو بیشتر مواقع باعث افسردگی پس از زایمان میشه، تویی و یه بچه که باورت نمیشه همون بچه است که تو شکمت بوده و مال توئه
بچه هم تو سزارین ناآروم تر و بیقرار تر میشه تا توی طبیعی که چون همون لحظه میاد بغلت کلی رو هردوتون تاثیر مثبت داره

اولین بارداریمه، انتخابم سزارینه
چون خیلی میترسم از طبیعی😐

به قول مادربزرگ آلانی ها نمیتونن طبیعی زایمان کنن همش بخور و بخوابن ،توان درد طبیعی رو ندارن

طبیعی... سزارین یه عمله که به دکترت مربوط میشه (خوب و بدش) ولی طبیعی یه پروسه است که بدنت براش ساخته شده

من میگم طبیعی عالیع ده تا دیگم بیارم بازم طبیعی

یه چیز دیگه ام هست اونم اینکه حس میکنم تو زایمان طبیعی شکم راحت تر جمع میشه، چون از روز اول میبندیش ولی توی سزارین چطور ببندی وقتی زخم داری؟ خلاصه که بنظرم تلاقی حاملگی و عمل جراحی اصلا جالب نیست😂 امیدوارم هم خودم هم شما شرایط یه طوری برامون پیش بره که طبیعی دنیا بیاریم توراهی رو🌹 سر جنین بالا نباشه، بندناف دور گردنش نپیچه و ...... یه زایمان طبیعی کوتاه و راحت البته😁❤️

با انجام یه سزارین
میگم طبیعی

هر چی خدا بخواد من که سزارین شدم🥲

سوال های مرتبط

مامان Lena مامان Lena ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته هفدهم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سوگند کوچولو🥹 مامان سوگند کوچولو🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان معنا 🐣 مامان معنا 🐣 هفته دهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نویان👶🏻💙 مامان نویان👶🏻💙 هفته بیستم بارداری