سزارین...چون روحیات خودمو جسممو میشناسم در توانم نیست میدونم از ترس سکته میکنم و همکاری نمیکنم🥲همون سزارین بهتره برام
سزارین خیلی بهتره اره درسته بعداش بخیه داری سخته
ولی طبیعی افتادگی رحم پیدا میکنه ادم
صد بار ادم میمیره و زنده میشه موقع زایمان
ولی خیلیا میگن طبیعی یه دفعه درد میکشی تموم میشه خوش زایمانن
زایمان طبیعی که با آگاهی ،آموزش و تمرین باشه .شما نسبت به هر مسئله ای که آگاهی نداشته باشین ازش واهمه دارید و نمیدونید قراره چه اتفاقی براتون بیوفته
الان همه دنبال دکتری میگردن که سزارین کنن یکیش خودم
سزارین چون بدنمو دوست دارم نمیخوام درد بکشه.البته که سزارینی درد داره اما با بیهوشی یا بی حسی هستی طبیعی وحشتناکه
صددرصد سزارین
طبیعی
چون خودم دوس دارم و اصلا هم ربطی به بخیه و دوره نقاهت نداره.طبق آناتومی بدن خودم هم دکترم گفت بهترین انتخابه و ار پسش برمیای
سزارین اون موقع درد نداری ولی بعدش درد بخیه درد کمر تا چندین سال خراب شدن فرم شکم درد جای بخیه تا چندین سال طبیعی فوقش یک روز
من سزارین،چون آسم دارم و پزشکم گفت نفس کم میاری.
سزارین چون خودم و میشنوسپ تحمل درد زیاد ندارم
✋️طبیعی
۱_چون پسرم مهرماه دنیا میاد و هرکس گرفتار بچه خودش و مدرسه اشِ و ترجیح میدم خودم سرپا باشم تا سربار کسی باشم.
۲_چون زایمان اولمم طبيعی بودم و با درداش آشنایی دارم و آماده تر میرم سمتش
۳_حس سبکی بعد از زایمان و در آغوش گرفتن و شیردادنی که بعد از زایمان اولم داشتم دوست دارم دوباره تجربه کنم.
حالا ممکنه سوال پیش بیاد تغییری در جسمم بعد از زایمان پیش اومد؟خیر
من ترجیح میدم طبیعی زایمان کنم چون دلم نمیخاد روی شکمم رد بخیه باشه واقعا توی روحیم تعصیر میزاره بعد هم که زایمان طبیعی تا یه مدت گشادی واژن هست با ورزش جمع میشه جمع هم نشد کلی راه هست برای جمع کردنش اینکه جراحی بشم خیلی برام ترسناکه بعد هم دوست دارم همه مراحل زایمان و تو ذهنم نگه دارم و بتونم زودتر هم سرپا بشم هم به بچم برسم
من که بچه اولمه و نمدونم چرا دوس دارم طبیعی باشه
فقط طبیعی 👌
طبیعی
چون نمیخوام بعدش سر بار. بقیه باشه
بچه مراقبت میخواد
منم اضافه نشم به بچه
سزارین خیلی خوبه
سزارین
طبیعی چون همش همون موقعست و تموم میشه و میتونی کاراتو بکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.