دوستان زایمان طبیعی خوبه یا سزارین

۳ پاسخ

هردوتاشون ی خوبی و بدی دارن بستگی به بدن آدم داره

هیچکدام 😩😩😩

ولی من هردوشوتجربه کردم میگم طبیعی

سوال های مرتبط

مامان یزدان👼💙 مامان یزدان👼💙 ۵ ماهگی
مامان خداداد🤱 مامان خداداد🤱 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان gff©®$® مامان gff©®$® هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تودلی🤱🏼💕 مامان تودلی🤱🏼💕 هفته هفدهم بارداری