طبیعی بنظرم با بدن سازگارتره و شنیدم بعد سز نمیتونی هیچکار کنی حداقل تو بیمارستان که رو به موتی منم دلم نمیخواد فلج یه جا بیفتم
طبیعی اولش درده بعد راحت میشی میری بچتو میبینی و کیف میکنی
من سزارین انتخابمه بهتر از اقتادگی مثانه و دم دستگاه زنه و چون اجیم رو بچهاش سزارین بود زود سرپا شد دیدم راحت بود منم انتخابم سزارینه
از هردو میترسم😐
دو سه هفته آخر پیش یه مامای خیلی حرفه ایی میری معاینه میشی،اگه گفت بچه اومده پایین و لگنت عالیه منتظر طبیعی بمون،اگه نه سزارین اختیاری شو،غیر از این طبیعی راحتی نخواهی داشت یا اینکه درد میکشی آخرش سزارین میشی
من از هردوش میترسم 😭
ولله تخم گذاشت رو انتخاب میکنم بهتر 😂😂😂
هیچکدوم 😂
نمیشه بگیم کدوم یکی خوببه طرف خیلی وقتها اجباری سز میشه چاره ای نیست
گلم هردوشون سختی های خودشون رو دارن
ولی من یکی طبیعی رو انتخاب میکنم برای دومین بار
طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.