خانما زایمان سزارین یا طبیعی؟

۱۴ پاسخ

من طبیعی بودم نمیدونم به نظرم یه روزه و تمام سزارین میگن بعدش درد داره

سزارین ان شاءالله

قطعا سزارین ،البته بچه دومه ولی چون درد طبیعی کشیدمو سزارین شدم ،سزارین برام خیلی قابل تحملتره

طبیعی تجربه کردم اما سز شدم اخرش بنظرم سزارین بهتراز طبیعی چون درداش 😕💔

سز.

سزارین

بعداز کشیدن درد طبیعی به دلیل باز نشدن دهانه رحم سزارین شدم

سز که با لیزر باشه عالیه وگرنه هر دوتاشون از نظر درد مثل همن.. من بچه اولم طبیعی بود الانم فکر کنم طبیعیه ولی اگه شرایطشو داشتم سز با لیزر رو انتخاب میکردم

چون از طبیعی میترسم انتخابم سزارین

طبیعی عزییییزه

سزارین یا طبیعی
مسئله این است
من خودم هنوز موندم چی میخوام

مجبورا سزارین😒

من که ۱۰۰ در ۱۰۰ طبیعی

سزارین

سوال های مرتبط

مامان خداداد🤱 مامان خداداد🤱 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق کوچولو😘 مامان فندوق کوچولو😘 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ویهان مامان ویهان هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری