چندین زایمان؟خداقوت خواهر،من سر اولی از پادراومدم از خودم بدم اومده افسردگی گرفتم حس میکنم از ریخت و قیافه افتادم دیگه هیکل ک کلا انگار یه ادم دیگه ام ب کنار . .
خب تا چند سال پیش تا ۱۰ ،۱۲ تا با طبیعی میاوردن مشکلی ام نداشتن
صد در صد ک طبیعی … چند بار شکم هفت لایه باز بشه هیچی نمیمونه از ادم
سزارین
من تجربه دوتاش دارم ترجیحم طبیعی
صدرصد طبیعی
چندین زایمان ینی چی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.