خانما برای چندین زایمان، طبیعی رو پیشنهاد میدن یا سزارین ؟!

۷ پاسخ

چندین زایمان؟خداقوت خواهر،من سر اولی از پادراومدم از خودم بدم اومده افسردگی گرفتم حس میکنم از ریخت و قیافه افتادم دیگه هیکل ک کلا انگار یه ادم دیگه ام ب کنار . .

خب تا چند سال پیش تا ۱۰ ،۱۲ تا با طبیعی میاوردن مشکلی ام نداشتن

صد در صد ک طبیعی … چند بار شکم هفت لایه باز بشه هیچی نمیمونه از ادم

سزارین

من تجربه دوتاش دارم ترجیحم طبیعی

صدرصد طبیعی

چندین زایمان ینی چی

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد