۷ پاسخ

من سز کردم عالی بود عالی

اول اینکه دکتر بهت میگه ولی من خودم اولی رو طبیعی بودم بدون درد
اینم طبیعی انشالله

اولی رو طبیعی زایمان کردم اینم‌ حتما طبیعی

این نظر شخصی منه که بدن آدم خودش نوع زایمان رو انتخاب میکنه و نباید تو کار طبیعت دخالت کرد اگر بچه سفالیک باشه و لگن خوب باشه یعنی خدا برات زایمان طبیعی رو انتخاب کرده من خودم سر قبلی خیلی بخیه ها و فشار به مقعد بیست روز اذیتم کرد ولی چون این بچمم سفالیکه باز میرم طبیعی

یکی بدنش برا طبیعی خیلی خوبه و جواب میده ک خب قطعا باید طبیعی باشه،یکی مثل من ک لگن کوچیک داره اصلا نمیتونه ب طبیعی هم فک‌کنه سزارین براش نعمته

باید شرایط جسمی و روحی خودت رو در نظر بگیری دیگه

من سزارین برام سبک بود بستگی ب دکترت و پوست خودت هم داره . من زود بلند شدم . اخه شوق داشتم زود راه برم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری