۴ پاسخ

زنگ بزنین از زایشگاه بپرسین. یا حضوری برین

خب طبیعی که تو دولتی رایگانه سزارین هم باشی فکر نمیکنم بالای ۵ تومن بشه .
ولی خصوصی گرون تره تو هردو

طبیعی توی دولتی رایگانه

سوال منم هست بیمارستان امام حسین و امام رضا کسی رفتع میشه بگید هزینش چقد شد

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری