۴ پاسخ

بچه ها نمیدونم پلاکتم پایینه یانه چه از مایشی هست دکترم که چیزی نگفت ولی کم خونی دارم سزادینی هم هستم

من پلاکتم ۱۱۹ هستش دکتر قرص سیدرال داده
ولی فکر کنم که پلاکت پایین برای سزارین مشکل زاست

سزارین بیشتر خون از دست میدی نمی‌دونم ولی خب اگر شرایط باشه شاید طبیعی

چقدر پایینه؟
برای من 133 بود زایمان طبیعی کردم. ولی تحت نظر بودم که پلاکتم از این پایین تر نیاد

سوال های مرتبط

مامان آیلینم♥️ مامان آیلینم♥️ روزهای ابتدایی تولد