کسی بود با پلاکت پایین سزارین کنه بچه اول ؟

۳ پاسخ

خواهر من با پلاکت کم سزارین شد ولی دکترش گفت باید بری بیمارستان شخصی که رسیدگی بهت بیشتر باشه و خون پلاکت ایناهم آورده بودن که موقع افت پلاکت یا خون ازش استفاده کنن
سزارین بکن ولی خودتو دست هر دکتر و بیمارستانی نده رو دکتر خیلی حساس باش و زیادی تحقیق کن

چنده پلاکتت

سلام
منم دوتا از پلاکت های خونم پایینه نمی‌دونم باید سزارین کنم یا طبیعی 🤦🏻‍♀️
ولی دکتر خون که رفتم بهم گفت باید ۴۸ ساعت قبل از زایمان ۴۸ ساعت بعداز زایمان بستری بشم

سوال های مرتبط