خواهر من با پلاکت کم سزارین شد ولی دکترش گفت باید بری بیمارستان شخصی که رسیدگی بهت بیشتر باشه و خون پلاکت ایناهم آورده بودن که موقع افت پلاکت یا خون ازش استفاده کنن
سزارین بکن ولی خودتو دست هر دکتر و بیمارستانی نده رو دکتر خیلی حساس باش و زیادی تحقیق کن
چنده پلاکتت
سلام
منم دوتا از پلاکت های خونم پایینه نمیدونم باید سزارین کنم یا طبیعی 🤦🏻♀️
ولی دکتر خون که رفتم بهم گفت باید ۴۸ ساعت قبل از زایمان ۴۸ ساعت بعداز زایمان بستری بشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.