خانوما کسی که از اول جفتش پایین باشه سزارین میشه؟

۲ پاسخ

جفت سرراهی و حاشیه ای حتماسزارین میشن وجفت پایین بستگی ب فاصله تادهانه رحم داره..معمولا فاصله تا۳سانت مشکلی واسه طبیعی نداره

اره.
جفتت اگه تا اخر بارداری پایین باشه سزارین میشی

سوال های مرتبط

مامان گلی مامان گلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان وانیل مامان وانیل روزهای ابتدایی تولد