من هنوزم پایینه و به شدت کشاله ران سمت راستم درد میکنه و خیلی استرس زایمان زود رس دارم
خانوما بخاطر مقررات گهواره و تایمی که گذاشته،توی ایتا گروه تشکیل شده تا با خیال راحت در کنار تبادل اطلاعات،کنارهم خوش بگذرونین،برای ورود به گروه توی ایتا به این آیدی پیام بدین تا اد بشین ys1023
برای من انتی خوب بود
انومالی رفتم گفت پایین
۲۴ هفته دوباره سونو باید برم چک کنم رفته بالا
استراحت نسبی داشته باشی دکترم گفت میره بالا
جفت من پایینه سرراهی کامل
من همچنان پایینه برای منم سواله قصد نداره بالا بکشه😐
من هنوزم پایینه فک کنم تا ۱۹ هفته ک پایین بود دیگ سونو نرفتم بعدش ی دو سه هفته دیگ میرم ببینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.