دوستان کسی بوده تا هفته های اخر جفتش پایین باشه.؟؟؟

۶ پاسخ

من هنوزم پایینه و به شدت کشاله ران سمت راستم درد میکنه و خیلی استرس زایمان زود رس دارم

خانوما بخاطر مقررات گهواره و تایمی که گذاشته،توی ایتا گروه تشکیل شده تا با خیال راحت در کنار تبادل اطلاعات،کنارهم خوش بگذرونین،برای ورود به گروه توی ایتا به این آیدی پیام بدین تا اد بشین ys1023

برای من انتی خوب بود
انومالی رفتم گفت پایین
۲۴ هفته دوباره سونو باید برم چک کنم رفته بالا
استراحت نسبی داشته باشی دکترم گفت میره بالا

جفت من پایینه سرراهی کامل

من همچنان پایینه برای منم سواله قصد نداره بالا بکشه😐

من هنوزم پایینه فک کنم تا ۱۹ هفته ک پایین بود دیگ سونو نرفتم بعدش ی دو سه هفته دیگ میرم ببینم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی💙👼 مامان جوجه طلایی💙👼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ویهان و دلسان مامان ویهان و دلسان روزهای ابتدایی تولد