خانما کسی بوده تو ۲۹ هفته جفتش هنوز پایین باشه علتش چیه؟

۲ پاسخ

اره برای منم هنوز پایینه🙃🙃

اره من پرویا بودم تو‌انومالی ۲۷ هفته که رفتم سونو یکم در حد ۱سانت اومده بود بالا دکتر گفت دیگه بالاتر نمیاد خیلی علت داره مثلا یکیش ژنتیکیه چون مامانمم سر من و‌خواهرم جفتش پایین بوده

سوال های مرتبط

مامان وانیل مامان وانیل روزهای ابتدایی تولد