۴ پاسخ

برامنم پایینه

من تا ۲۶ هفته پایین بود

تابیست وهشت هفته بره بالارفته وگرنه دیگه نمیره.

میشه تا هفته 27 هم جفت بالا نیاد آخه
من جفتم خلفی لولایینگ هست بعد منتظرم آنومالی بالا بره

سوال های مرتبط

مامان وانیل مامان وانیل روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان و دلسان مامان ویهان و دلسان روزهای ابتدایی تولد