خانما ها عزیز زایمان طبیعی بهتر یا سزارین ؟

تصویر
۱۵ پاسخ

من طبیعی انجام دادم اولی رو راضی بودم الان برای دومی هم اگه بشه به امید خداا باز طبیعی سخت هست اما می ارزه به بعدش ....

والا این چیزی نیست که جواب مشخصی داشته باشه... برا بعضیا طبیعی بهتره برا بعضیا سزارین... منکه خودم چون از طبیعی میترسم ترجیحم سزارینه😅 ولی بعضیا طبیعی ترجیح میدن ... بهتره خودت راجب هردو شون بخونی ، اینطوری راحت تر میتونی تصمیم بگیری

خیلی ممنون بابت راهنمایی تون کدام بیمارستان واسه زایمان خوبه

طبیعی بهترینه

هرچی مامانتون گفت 😄

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی یا فرصت مطالعه و یا هزینه خرید کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️
بیا طوری این ۹ ماه بارداری رو سپری کنیم، که بعدا خبری از "ای‌کاش‌" نباشه ✌️

آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

باید ببینی آستانه تحمل خودت چطوره من صدها بار ب دکترم گفتم نمیتونم طبیعی من بدنم را میشناسم ولی نامه سزارین نداد کلی درد کشیدم اخرش هم با یه سانت رفتم سزارین

بنظرم سزارین چون من آستانه دردم خیلی پایینه و اینکه میدونی چه روزی میخوای بری برای زایمان ولی طبیعی باید درد بکشی کی و کجا خدا میدونه 😀 🥴

طبیعی بهتره
مخصوصا ایپیدوال

سزارین خیلی راضی بودم

طبیعی راحتره

اینجور مواقع هرکس میاد نوع زایمانشو تایید می‌کنه می‌ره
دوتاشم سخته آسون نیست
ببین کدوم مناسبته
خدا بخواد من انتخابم سزارینه

طبیعی بهتره مخصوصا با اپیدورال ولی من خودم میترسم نمیتونم سمتش برم

اگ بشه طبیعی

سزارین

طبیعی

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🥰🙈 مامان تو دلیم🥰🙈 ۱۰ ماهگی
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان میـــــــــران مامان میـــــــــران ۲ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان مهراد🐣💙 مامان مهراد🐣💙 ۴ ماهگی
مامان فندوق کوچولو😘 مامان فندوق کوچولو😘 هفته سی‌ویکم بارداری