زایمان طبیعی بهتر یا سزارین

۲۲ پاسخ

بنظرم طبیعی فقط خوبیش اینه بعدش سرپا میشی و واقعا این سرپا شدن بنظرم تاثیری نداره سرپا بشی چیکار کنی😐 در کل تو هر دو مورد بخیه رو میخوری و عوارض طبیعی خیلی بیشتره بواسیر افتادگی رحم ومثانه و… ترجیحا سزارینه

طبیعی عالیه زود سر پا میشه ادم

کسی ک ترسوعه سزارین 😂کسیم ک بدنش خوبه ترس نداره طبیعی

من سزارین بودم و به شدت راضیم بازم هرکس متفاوته

برا هیچ کدوم نمیشه قطعی گفت کدوم بهتره بستگی ب شرایط بدنی خودت داره
و حال روحیت
هر کسی طبق بدن خودش نظر میده☺️

به نظر من سزارین

طبیعی عزیزم البته بستگی ب بدنت داره اگر برای طبیعی آماده باشه نهایت میخوای چند ساعت درد بکشی ولی عوارض سزارین واقعا زیاده

سزارین

سزارین شدم خوبه قابل تحمله

من سزارین کردم پشیمون شدم
انگار ادم پیری زود رس میگیره

من تجربه ندارم از هیچکدوم ولی طبیعی رو ترجیح میدم

طبیعی نمی‌دونم سزارین بعدش خیلی اذیت شدم

برای سرپا شدن و کارخونه کردن عجله نکنید عوارضش تااخر عمر میمونه اگه کسی دارین ک استراحت کنید

هیچکدام😂

از طرف کسی که جفت دردشو کشیده میگم سزارین البته بستگی به دکتر هم داره
طبیعی دردش یکطرف معاینشم ک خیلی بددددده

طبیعی

طبیعی

سزارین

فقط سزارین خوبه

دوتا عامل هست که تعیین میکنه، یکی جنینه دومی بدن مادره که اماده باشه و مثلا فشار و یا چاقی نداشته باشه. نمیشه بطور کلی گفت که کدوم بهتره . برا هرکی یکدومش بهتره

من‌انتخابم سزارینه

سزارین راحت تره من خودم طبیعی بودم واقعا سخت

سوال های مرتبط

مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ویهان مامان ویهان هفته سی‌ام بارداری
مامان خداهرچی دادشکر مامان خداهرچی دادشکر هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین ۱۲ ماهگی
مامان 🧿💖🤲 مامان 🧿💖🤲 ۳ ماهگی
مامان میـــــــــران مامان میـــــــــران ۲ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 ۱۱ ماهگی