سزارین بهتر یا طبیعی ؟

۱۴ پاسخ

ببین اصلن قابل مقایسه نیستن
هرکس باید ب شرایط بدنی خودش نگاه کنه و ببینه مغزش کدوم و قبول کرد و راحت تره باهاش
وگرنه جفتش راه زایمان و هرکدومم سختی مضرات و فایدهای خودشو داره

وای یکی از خانومای اینجا چند وقت پیش گفت با بیحسی خوب بی حس نشده و لایه ب لایه برش شکمشو متوجه میشده
این حرف هی جلو چشامه
ترس افتاده تو جونم
از دوتا مدل زایمانم میترسم حالا

من که روحیم و حالت بدنیم اصلا بهم اجازه نمیده طبیعی اصلا به هیچ عنوان نمیتونم وقتی بهش فکر میکنم وحشتناک ترس دارم بعد خودمم حمله عصبی دارم وقتی استرس میگیرم دیگ حالت بیهوشی میگیرم

من که امتخابم سزارینه! این حرفا که میگن هفت لایه از شکم باز میشه و فلان توجه نکن اصلا هیچ کدوم رو متوجه نمیشی حتی اون سوزنی که به کمر میزنن اصلا دردناک نیست تو یه تایم کم هم بچه به دنیا میاد فقط بعدش یکم مراقبت میخواد

سزارین خیلی راضی بودم

من بارداری اولم که پارسال بود سزارین شدم راضی بودم اینبار هم به امید خدا سزارین میشم
البته به دکتر و تیمش و بدن شما هم بستگی داره
انشالله بهترین زایمان رو داشته باشی

سزارین خیلی راحت‌تره

سزااارین

این سوال خیلی کلیه،هر فرد بسته به بدن و نوع دیدگاه و انتخابش جواب میده
مثلا من خودم ترجیحم طبیعیه چون بدن به صورت فیزیولوژیکی برای این نوع زایمان طراحی شده،پس هر ادمی با ورزش و تقویت عضلاتش میتونه از پس درداشم بربیاد مگر شرایط ضروری که پزشک مجبور به سزارین شه

طییعی ک بهتره عوارض کم تره ولی خود ادم باید خیلی اماده باشی از لحاظ بدنی

طبیعی تجربه کردم ناراضی بودم
این یکیو میرم سزارین

سلام عزیزم.
من میگم سزارین ولی حالا نظر هرکس متفاوته

هردو بستگی ب شرایط داره

انتخابم طبیعیه ولی به شرط آمادگی بدنی

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🥰🙈 مامان تو دلیم🥰🙈 ۱۰ ماهگی
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۲ ماهگی
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان Nila💛 مامان Nila💛 ۱۱ ماهگی
مامان Rose مامان Rose ۸ ماهگی
مامان زهرا و دیانا💕 مامان زهرا و دیانا💕 ۲ ماهگی
مامان ماهور مامان ماهور ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی