طبیعی یا سزارین

۱۶ پاسخ

خدا بخواد طبیعی

طبیعی🥰

طبیعی بودم ایشالاه اگه قسمت شه بازم طبیعی

ان شاءالله طبیعی

انشالله همه چی خوب پیش بره طبیعی

طبیعی بودم انشالله بازم طبیعی

نمیدونمممم☺️🤦‍♀️

سزارین قطعا ..من از درد طبیعی میترسم

اگه خدا بخواد و بتونم طبیعی انتخابم هست

سزارین

سزارین خانوما من بیمه ندارم بنظرتون کی برم‌خودمو بیمه کنم ک بیمه یکم رو خرجای زایمانم تاثیر بزاره اخ‌میگن بچه اولی بیمه تعلق نمیگیره راست یان چقد هزینه کم میکنن من تازه رفتم تو۲۱ هفتع

سزارین

قطع به یقین اولی سزارین شدم دومی هم سزارین میشم اگر خدا بخواد

سزارین

نخاه ک طبیعی رو بچشی حتی

سزارین

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان Nila💛 مامان Nila💛 ۱۱ ماهگی
مامان Rose مامان Rose ۸ ماهگی
مامان زهرا و دیانا💕 مامان زهرا و دیانا💕 ۲ ماهگی
مامان ماهور مامان ماهور ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
کوثر کوثر قصد بارداری
مامان دل آرا ❤️‍🔥 مامان دل آرا ❤️‍🔥 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان خداهرچی دادشکر مامان خداهرچی دادشکر هفته سی‌وچهارم بارداری