بنظرتون طبیعی یا سزارین ؟

۱۷ پاسخ

فقط و فقط سزارین

تا ابد سزارین

سزارین

طبیعی

سزارین

من هم سزارین داشتم هم طبیعی تا مجبور نشدید فقط طبیعی

سز

صددرصد سزارین
شما هر ادم درست حسابیو ببینی رفته سزارین کرده
مردم عادی همه رفتن طبیعی
علم پیشرفته شده واقعا زایمان طبیعی رو درک نمیکنم 😐🥲

تاابد طبیعی

بعضیا هم هستن که درد طبیعی میکشن بعد سزارین میشن بستگی به بچه داره که چرخیده یانه

من که تا بتونم ایشالله طبیعی زایمان میکنم مگه اینکه اورژانسی سزارین بشم

من بین دوتاش سردرگونم

بستگی به چرخش جنین هم داره واسه طبیعی یا سزارین الان فکرش نکن تا به موقعش

فقطططط طبیعی خیلییییییی راحت و خوبه
همه دردت تا قبل از به دنیا اومدن بچس بعد از اون دیگه راحتی

من طبیعی بودم بچه اولم راحت بود

سزارین

طبیعی

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اریا مامان اریا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ابوالفضلم💙 مامان ابوالفضلم💙 هفته سی‌ویکم بارداری