سلام عزیزان
بنظرتون سزارين خوبه یا طبیعی

۱۱ پاسخ

تو دوقلو هستی باید سز بشی بهتره برا خودت و نینی ها

من تحمل طبیعی رو ندارم
سزارین میخام بشم

ببین طبیعی بعدش زود سرپا میشه به شرط اینکه برش و بخیه نخورده باشی ولی دردششششششش خیلی زیاده... هر چند شنیدم درد بعد از سزارین هم زیاده

فک کردم فقط مشکل منه😢

تحمل دردداری طبیعی خوبه.

منم یه روز تصمیم طبیعی رو میگیرم و یه روز هم سزارین🙁😂ببینم تا لحظه اخر تصمیمم چی میشه و خدا چی میخاد

سلام عزیزم
هرکس با توجه به شرایط خودش و آستانه تحمل دردش و اینا تصمیم میگیره
ممکنه یه نفر کلا نتونه طبیعی زایمان کنه به دلایل مختلف مثل شکل لگن یا وزن بجه و اینا
یکی هم میگه من تحمل درد ندارم میخوام سزارین کنم یا نه اون یکی بگه نقاهت طبیعی کوتاه تره من اونو میخوام
یا مثلا یکی بگه من دوست ندارم شکمم بخیه بخوره یا نه مثلا اون یکی بگه من از گشادی واژنم میترسم
همش به خودتون بستگی داره عزیزم
نظرات همه رو بخون ولی در نهایت تصمیم روبا توجه به شرایط خودتون بگیر ❤️

بستگی به خودت داره ببین توان کدومشو داری

گزینه هیچکدام

طبیعی بهتره

اگر بتونی خب معلومه طبیعی

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هیلدا مامان هیلدا هفته سی‌وهشتم بارداری