بستگی به بدن و انتخاب شما داره
هر کدوم خوبی خودشو داره
انتخاب من سزارین
سزارین دوره نقاهتش بیشتره ولی طبیعی نه
آخه میگن طبیعی باعث افتادگی رحم میشه و فلان
کاملا بستگی به خودت داره برای هر کسی یه کدوم خوب بودن من انتخابم سزارین هست ازینکه همش بخوام معاینه بشم کلا عصبی میشم
والا برا هر دوتاش پارررررررره میشی یاااا خدا کی میخواد زایمان کنه....ان شالله بسلامتی بدنیا بیان
فقط و فقط سزارین
ب نظر من ک طبیعی اونم با اپیدورال
من طبیعی رو ترجیح میدم
بستگی به انتخاب خودت داره
انتخاب من سزارینه
سلام سزارین..خوبیش اینه تودوران بارداری کسی معاینت نمیکنه مرتب🤕خودم یبارسزارین شدم.برگردم به قبل هم بازم سزارین انتخاب میکنم
من دوبار طبیعی زاییدم ولی حس میکنم اشتباه کردم
طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.