مامانا زایمان طبیعی خوبه یا سزارین ؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

نمیشه گفت برای هرکسی ممکنه فرق کنه
خواهرشوهرم سزارین کرد از روز سوم کمکی هم نداشت خودش کاراشو میکرد، ولی دوستم تا دو هفته از شدت ضعف میرفت زیر سرم و همش درد داشت

من خودم طبیعی بودم وحشتناک بود، دوستم خیلی راحت و سریع زایمان کرد

سزارین

هرچیزی که بدنت آمادگیش و داشته باشه اون برات خوبه

نمیشه به نسخه برا همه پیچید

سزارین

طبیعی

سوال های مرتبط

مامان 🧿💖🤲 مامان 🧿💖🤲 ۳ ماهگی
مامان آیهان👶🫶🏻 مامان آیهان👶🫶🏻 ۱ ماهگی
مامان هیلدا مامان هیلدا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری
مامان ماهور مامان ماهور هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری