بنظرتون زایمان طبیعی خوبه یا سزارین

۲۰ پاسخ

بنظرم برو سزارین هیچی نمیفهمی بخدا یکم درد پریودی داره بعدش اونم شیاف میزاری هیچی نمیفهمی راحت برو بچتو بغل کن از داروخونه هم کمربند بعد زایمان بخر 10روز بعد ازاینه بخیه هارو کشیدی تا 2 3 ماه کمربند ببند شکمت قشنگ جمع میشه

من زایمان اولم طبیعی بود درسته درد داشت سخت بود اما خدا بهت توانی میده توش میمونی من خودم که اصن فک نمیکردم بتونم اون حجم درد رو تحمل کنم ماما همراه هم گرفته بودم خیلی خوب بود راضی بودم اینبار خدا کمکم کنه ماماهمراه میگیرم پسرم رو طبیعی دنیا میارم

طبيعي چون سزارين بعدش دردميكشي ميخام بعدش زود برگردم ب زندگي سابقم

هر دو سختیهای خودش داره الکی نیس ک میگن بهشت زیر پای مادران است😜🤣

بنظر من دو تاش سختی های خودشو داره... اما اگه بدن و ذهنت امادست طبیعی... بالاخره از اسمش هم مشخصه چیزیه که واسه همه وجود داشته و طبیعت ادمه

بدن هرکس فرق داره خودت باید انتخاب کنید هرکسی یکیشو میگه خوبه هم بدی دارن هم خوبی

طبیعی از سز میترسم سخت تره بنظرم اولی طبیعی اوردم

سزارین

تحمل ندارم متاسفانه میگم بلکه از عمل در نیومدم

اگه بتونی و تحمل درد داشته باشی طبیعی من خودم سزارین شدم عوارض زیاد داره

ولی واقعیتش ترس دارم از عمل چ سزارین چ طبیعی

اره منم از طبیعی خوشم نمیاد ها ولی همه میگن راحته فلانه

آهان خوبه پس

من انتخابم سزارینه

والا شوهرا راحتن سختی رو ما میکشیم

سزارین میگن آخه سخته بعدش شکم هم میمونه

بنظر من هیچکودم بلوتوث میکنیم ب شوهرمون اونا بزان😂

سزارین

طبیعی

بنظرم سزارین

سوال های مرتبط

مامان 🧿💖🤲 مامان 🧿💖🤲 ۳ ماهگی
مامان محمدامین جان مامان محمدامین جان ۹ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان فندوق کوچولو😘 مامان فندوق کوچولو😘 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هیلدا مامان هیلدا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قندِ عسل🍯 مامان قندِ عسل🍯 هفته سی‌ام بارداری