مامانا زایمان طبیعی یا سزارین?

۱۵ پاسخ

😅هیچ کدام

بعد از ۱۲ ساعت درد طبیعی کشیدن و سز اورژانسی شدن میگم سزارین. کاش از اول میرفتم سز و اون همه دردای طبیعی رو نمی‌کشیدم

من دختر ترسویی ام کلا کمردرد از قبلم داشتم میدونم در توانم نیست طبیعی زایمان کنم قطعا هیچ همکاری نمیکنم همون سزارین رو انتخاب میکنم

سزارین

سزارین

انتخاب من طبیعیه اگ بدنم یاری کنه

طبیعی انشالله

مال من که آخرین بار رفتم بریچ بود نمیدونم ولی بیشتر قصدم طبیعیه

طبیعی

من تو بارداریم خیلی اذیت شدم دیگ توان زایمان طبیعی ندارم پس سزارین

سزارین

من طبیعی میخوام کنم

طبیعی

سزارین

طبیعی 🥲🤍

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری
مامان ماهور مامان ماهور هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گودوگودو مامان گودوگودو هفته بیست‌وپنجم بارداری