سلام مامانا. به نظرتون زایمان طبیعی خوبه یا سزارین؟

۱۰ پاسخ

بستگی به عقیده ی هر شخص داره و همچنین شرایط چرخش بچه ولی به نظر من سزارین هیچ دردی حس نمیشه خیلی بهتره

من تجربه خودم میگم سر دخترم مث شما دو دل بودم ..آخر زایمانم طبیعی شد..چند ساعت درد کشیدم تا زایمان کردم ب محض اینکه زایمان کردم میگی که ی پارچ آب ریختن روت آنقدر سبک راحت شدی و قسم میخورم ب محض اینکه زایمان کردم دیگه درد بخیه زدن ...بعدش درد نداشتم تو بیمارستان برای خودم راه میرفتم بچم بلند میکردم شیر میدادم عوض میکردم میشستم غذامو می‌خوردم راحت بودم این دختر تو راهیمم انشاالله ک طبیعی باشم آخه تخت بغلیم های خودم سزارین بودن با دو چشمای خودم دیدم وقتی بهوش آمد بچه براش بعد شش ساعت آوردن پیش مادرش ...تخت بغلیم از بس درد داشت بچه اشو شیر نداد بچش قندش افتاد بردنش تو دستگاه بعد مادر سزارینی وقتی بهوش میاد دیدم پرستار ها روی شکمشون ک بخیه داشت فشار میدادن تا خون کثیفیا از داخل رحم خارج بشه مادر هم جیغ میزد بچه منم از جیغ اون ب گریه افتاد...☺️اینم از تجربیات خودمم☺️

ایران زایمان طبیعی پرستارا اینقدر بد رفتاری میکنن و بهت بی احترامی میشه هر مامایی میرسه دست توی واژن میکنه بخیه هم میخوری من به شخصه دوسش ندارم حالا شاید یکی طبیعی رو دوست داشته باشه نظر ها با هم متفاوته

هیچ کدوم بر دیگری برتری نداره هر بدن یه زایمانی براش مناسبه از دکتر خوب کمک بگیر به شرایط خودت نگاه کن من از چت جی پی تی کمک گرفتم عوارض هر دو رو خوندم و تصمیم گرفتم سزارین کنم

بنظرمن سزارین البته دکتروبیمارستانت بایدخوب باشه.

هرکدوم خوبی و بدی خودشو داره حین زایمان و ده روز بعد ک جفتش اذیت رو داره بهتره دنبال این باشیم عوارض بعد کدومش کمتره

اگه درشته بچه سزارین

سزارین

هر چی بدنت انتخاب کنه خوبه اجازه بده برات بهترین انتخاب رو داشته باشه

سلام
براي هرکسی متفاوته 🫩

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا مهرشاد 🧸🤍 مامان آقا مهرشاد 🧸🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان مامان نویان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هیلدا مامان هیلدا هفته سی‌وهشتم بارداری