هیچکدام برتری نداره
بستگی به توان بدنی و روحیات مادر
و توان مالی
داره
به نظرم طبیعی خودمم انتخابم طبیعیه چون سزارین بعدش نمیتپنی زود سرپاشی کلی عوارض بی حسی رو داره و موقع شیر دادن به بچه درد داری
من رو تجربه خودم میگم طبیعی چون زایمان من حتی بخیه هم نخوردم برای همین در برابر اونایی که طبیعی خیلی بخیه خوردن خیلی زایمان بهتری داشتم
بستگی به بدن خودت داره یکی سزارین راحت و خوبی داشته پیشنهاد میکنه یکی دیگه سزارینش سخت بوده برا همین نمیشه گفت کدومش صدرصد خوبه و بهتره
ولی در کل از قدیم میگن طبیعی بهتره برای بدن مادر دیگه اونوشو نمیدونم چرا
بستگی به خودت داره در هر صورت خودت باید تصمیم بگیری من خودم سزارینو انتخاب کردم
من با طبیعی نمیتونم کنار بیام از معاینه های هر لحظه اش اینکه ناحیه تناسلیتو قراره باز کنی بزازی جلوی ماما هی دستکاریت کنه یه موقع زور زدن ممکنه مدفوعت دربیاد در کل روانمو بهم میریزه و نمیتونم راحت باشم برای همین انتخابم سزارینه
بستگی به بدن هر فرد داره من سزارین شدم فوق العاده راضیم
من سزارین رو دوست دارم چون بیهوش میکنن چیزی حس نمیکنی میگن بعدش هم درد داری که من حاضرم درد سزارین رو بکشم ولی درد طبیعی رو نکشم
طبیعی هم باید تا ۶سانت درد باز شدن دهانه رحم رو بکشی بعدش بی حس میشی
باید خودت ببینی کدومو ترجیح میدی
من بارداری اولم که بود کلا از اول دوست داشتم طبیعی زایمان کنم و خداروشکر طبیعی هم زایمان کردم راضی بودم ماماهمراهم گرفته بودم عالی بود اینبام ماماهمراه میگیرم و طبیعی پسرمو دنیا میارم خدا کمک کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.