خانما از نظر شما زایمان سزارین یا طبیعی

۱۲ پاسخ

صد در صد طبیعی
البته بدن با بدن فرق داره

سزارین

اگر بخاطر درد نخ سرکلاژم نبود قطعا طبیعی

فقط سزاررررررررررین

جفتش دردای خودشو داره من جفتشو کشیدم

من سزارین بودم دوتا زایمانم و راضیم

صد در صد طبیعی

هر دوتاش سختی خودشو داره

میرم طبیعی 💪🏻 هر دو سختن ولی طبیعی بنظرم زود تموم میشه می‌ره

سزا

صد درصد طبیعی

طبیعی

سوال های مرتبط

مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 هفته سی‌وششم بارداری