صد در صد طبیعی
البته بدن با بدن فرق داره
سزارین
اگر بخاطر درد نخ سرکلاژم نبود قطعا طبیعی
فقط سزاررررررررررین
جفتش دردای خودشو داره من جفتشو کشیدم
من سزارین بودم دوتا زایمانم و راضیم
صد در صد طبیعی
هر دوتاش سختی خودشو داره
میرم طبیعی 💪🏻 هر دو سختن ولی طبیعی بنظرم زود تموم میشه میره
سزا
صد درصد طبیعی
طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.