به نظر شما زایمان طبیعی بهتره یا سزارین🤔🤔🤔🤔
بارداری #بارداری #

۲۰ پاسخ

طبیعی
ولی بازم بستگی به بدن هر فرد داره

جفتش هم مزایا داره هم معایب
باید نسبت به شرایط مادر بهترین انتخاب کرد

بنظر من هرکدوم سختی های خودش رو داره هردو به نوبه خودشون سختن
طبیعی درد خیلی بدی داره ولی بعدش راحته زود آدم سرپا میشه
سزارین اولش نمی‌فهمی بعدش تازه دردا شروع میشن
خلاصه هر کدوم معایب خودشون رو دارن

از همه اطرافیانم تحقیق کردم . همه گفتن سزارین

طبیعی

همش بستگی به بدن خودت داره یکی تحمل دردش زیاده می‌تونه طبیعی
یکی دیگه واقعا نمیتونه از پسش بربیاد می‌ره سزارین
بعضیا ژنتیکی نمیتونن طبیعی بچه رو به دنیا بیارن خیلی درد میکشن
ببین مامانت یا خواهرات سر زایمان چطوری بودن
من انتخابم طبیعیه ولی اگه سزارین هم شد مشکلی ندارم بالاخره بچه یه جوری باید به دنیا بیاد دیگه

سزارین
اولی طبیعی بودم چون تجربه داشتم میخوام این دفعه سزارین بشم تحقیق کردم اکثرا سز راضی تر بودن

هرکدوم س سری مزایا معایب داره

طبیعی ولی من سزارین اجباری هستم 😥

بنظرم بستگی ب بدن هرکس و آستانه درد داره
یکی از سزارین راضیه یکی طبیعی

من که سزارین انتخاب کردم

من اولی سز شدم خوب بود

من سزارین اورژانسی شدم و خیلی سختمه
بنظرم طبیعی بهتره

به نظرم طبیعی ولی قطعا بستگی به بدن و استانه تحمل درد داره
ضمن اینکه به نظرم اصلا موضوع سلیقه ای نیست و بستگی به نظر پزشک داره. ولی خب کلا هر کدوم خوبی هایی داره و در کنارش عوارض خودش رو.
با امادگی و اگاهی میشه تا حد زیادی عوارض هر کدوم رو کم کرد.
باید در نظر داشت سزارین یه عمل جراحیه ولی طبیعی رو خدا تو فطرت زن قرار داده.
من دوتا زایمان طبیعی داشتم و خیلی راضیم.
زایمان دومم همسرم کنارم نبود، و بخاطر شرایطی ک برای پسرم به وجود اومد مجبورم هی ببرمش دکتر و اینور اونور، و خب خیلی راحت خودم میرم و میام و اذیت زیادی ندارم. فک کن زایمان ک کردم بعد ترخیص، خودم نشستم پشت فرمون از بیمارستان برگشتم، فک نکنم کسی که سزارین کنه بتونه همچین کاری کنه😅

زایمان اولم طبیعی بود و اصلا خاطره خوبی ندارم
دومی انتخابم سزارین اختیاری

یه کی از فامیلامون هم طبیعی هم سزارین سابقه داشت میگفت طبیعی به محضی ک به دنیا میاد انگار رفتی تو بهشت دردات تموم میشه سزارین تاره شروع میشه

من تجربه هر دو زایمان رو‌ دارم
طبیعی دردش ۱۰۰ هست ، سزارین نهایت دردش ۳۰ باشه...ولی به نظر من طبیعی خیلی بهتره تا سزارین.......
چون بعد زایمان طبیعی آدم دیگه هیچ دردی نداره و راحت سر پا میشه،ولی سزارین درسته دردش کمتره ولی بعد زایمان خیلی خیلی اذیتی ، نمیتونی هیچکاری خودت انجام بدی....دوره خوب شدنت هم خیلی طولانیه...من الان ۲۶ روزه سزارین شدم،ولی هنوز جای عملم درد داره و موقع عطسه یا سرفه اذیتم....

بدن به بدن فرق داره
نمیشه یه نسخه پیچید
هردو درد داره هردو مزایا و معایب خودشو داره

من تجربه هردورو دارم عزیزم
بچه اولمو طبیعی ،دوقلوهامو سزارین
البته که بدنا واستانه تحمل درد هرکس متفاوته
ولی من خودم باسزارین خیلی موافق ترم تنها مشکلش اینه که بعد زایمان اندامت زیاد به حالت اولیه برنمی‌گرده وخیلی نفخ میکنی وگرنه ازلحاظ دردواین مسائل من واسه سزارین اذیت نشدم طبیعی خیلی برام هم موقع زایمان هم بعدش دردناکتروبدتر بود

هیچکدوم😂 کاش میشد بچه رو یه جور دیگه آورد

سوال های مرتبط

مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 هفته سی‌وششم بارداری