خانما بظر شما زایمان طبیعی یا سزارین

۱۳ پاسخ

طبیعی
پسر اولم هم طبیعی دنیا اوردم ماماهمراه داشتم خیلی راضی بودم اینبارم میگیرم و طبیعی پسر دومم دنیا میارم

بستگی به بدنت داره
ما سخت زا هستیم خیلی اذیت شدم زمان دخترم
ولی خانواده همسرم زود زایمان میکنن

بستگی به خودت داره پلی برای طبیعی باید کلاس آمادگی طبیعی میرفتی به نظرم ماما همراهم بگیر

اره بستگی به بدن داره
یه زن عموی شوهرم ایقندر خوش زا هست ۱ ساعته زایمان میکنه بدون بخیه. اذیتم نمیشه
ولی بعضیا نمیتونن سخت زا هستن

طبیعی

طبیعی

طبیعی
چون سر امیرحسین اذیت نشدم

انشالله خدا کمک کنه انتخابم همیشه طبیعیه

واقعا نمیشه قطعی گفت کدوم ...
ولی خودم اگه شرایط خوب باشه انشاالله طبیعی دوست دارم

تو طبیعی هم بچه اذیت میشه هم مادر

سزارین

بستگي به بدن و روحيه خودت داره
من اصلا در خودم نميديدم كه طبيعي زايمان كنم سزارينم

سزارین

سوال های مرتبط