قطعا طبیعی
طبیعی
من طبیعی رو انتخاب کردم
طبیعی
طبیعی برام مناسبتر
طبیعی
🫢
طبیعی
من طبیعی بودم بعدا هم بخوام بچه بیارم دوباره انتخابم طبیعیه برای من که خوب بود
قطعا طبیعی
صد در صد سزارین
طبیعی
سزارین فقط
تا همیشه سزارین
با اینکه اونم سختیا و دوره نقاهت خاص خودشو داره
طبیعی انشاالله
تا ابد و یک روز میگم سزارین
من ۲طبیعی اوردم میگم هرگز طبیعی نیار
صدرصد سزارین 🤗
سزارین
من خیلی تحقیق کردم و از اطرافیان پرسیدم، هیچکس از زایمان طبیعی راضی نبوده، همشون میگفتن خیلی درد کشیدیم و در نهایت سزارین شدیم، هیچکس پیشنهاد طبیعی رو به من نداد
بستگی ب خودت و بدنت داره من میترسم از طبیعی
صد در صد و با اطمینان برای همیشه سزارین
من طبیعی بودم راضی ام
فقط خیلی بخیه خوردم ولی کمتر از دوساعته زایمان کردم ولی منم میگم طبیعی به شرطی که ورزش کنی و کلاس هاشو بری
قبلا میگفتم طبیعی
قبل زایمان انقدر معاینه های وحشتناک کردن ،تااینکه سزارین اورژانسی شدم،خداروشکر دردطبیعی نکشیدم و سزارین شدم ولی باتوجه به معاینه هاوتجربه بقیه سزارین میگم
سزارین تا ابد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.