۲۸ پاسخ

اصلا جایگاه شوهر و بچه یکی نیست این سوال از پایه غلط مثل سوال زشت بابات رو دوست داری یا مامانت رو میمونه
مگر اینکه یه زندگی مشکل داشته باشه که بخوای یکی رو انتخاب بکنی بگی بیشتر دوسش دارم وگرنه قیاس اشتباه و بدیه
عاشق شوهرمم هر روز بیشتر از قبل
عاشق دخترم هم هستم ثمره ی زندگی و عشقمونه
اگر شوهرم نبود یا عاشقش نبودم بچه ای هم در کار نبود
جفتشون قلب و زندگیمن

منک‌دیگ همسرمو دوست ندارم،فقط بچه

من بچه سومم هست ولی اول همسرم بعد بچه هام چون ستون زندگیم همسرمه و تا اخر عمرم اون همراهمه بچه هامم دوست ندارم خاری به دستشون بره تیکه وجودمن

هردوشونو ولی هنوز نیومده
شوهر بجای خود بچم به جای خود هرکدوم یه جایگاهیی داره

شوهرمو خیلی دوست دارم
ولی بیشتر بیشتر دخترمو چون یه تیکه از وجودمه🥹

بچمو‌‌

بچه ام و بیشتر از همه دوست دارم

معلومه بچه

بچه 🙃

بچه رو 🥹😂

بچه دیگه😂

بچه رو

بچه ☹️😂

بچه رو🫥🫥🫥🫥

بچموعشقه . از شوهره متنفرم

هم شوهرم هم بچه هامون😁🤩 سه تا گل دختر دارم که همه شونو ب یک اندازه دوست دارم ولی قطعا شوهرم بیشتر دوست دارم چون پشت پناهمه

بنظرم جایگاه و نوع عشق و محبت فرق میکنه ولی هم جونم به شوهرم بنده دوستش دارم هم به بچمون بچمون هم دوست دارم چون ثمره ی عشق وزندگیمون هستش و کلا مادرشدن با هر مردی و... دوست نداشتم چون پدرش همسرم هستش خیلی بیشتر دوسش دارم هردوتاشون دلیل زندگیمن و...

قطعا شوهرمو شوهرم بوده که بچه اومده

هرکدومشون جای خودشون دارن

هر سه تاشونو دوس دارم ولی بعضی وقتا یه کارایی میکنه میزاره عصبی بشم میگم کاش نمیشناختمش
ولی زود آشتی میکنم من تحمل ندارم بدونش بمونم

هرکسی جایه خودشوداره❤

بدون بچم نمیتونم نفس بکشم
بدون شوهرم میمیرم.

معلومه شوهرمو

والا هنوز دنیانیومده احساس میکنم اونو بیشتر دوس دارم😐🤭

هردوتارو

هردو

هنوز نیومده بذار بیاد😁

هنوز دنیا نیومده ولی اول شوهرم 😄😄🤗

سوال های مرتبط